hermanschagen is fietsen.reismee.nl

noord oost laos

Reacties

Reacties

Peter en Hanneke

Hoi herman,

Het is dan toch wel afzien maar daar geniet jij van. Ik vindt het fijn dat je het naar je zin hebt. en verder verstand op nul, blik op oneindig en gaan met die banaan. Herman nog heel veel plezier en veel geluk en houd de boel heel.
Gegroet en ik lees het wel weer, de massel,Peet

marco van spijk

hey stoere nou zoals ik hoor gaat het goed met je.
ik heb echt respect voor wat je doet,zo door het vreemde land.
ben benieuwd naar het hele verhaal,dan ben je tenminste weer goed aan gekomen.
sucses en sterkte ik hoor het wel als je er weer bent,groetjes marco

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!