hermanschagen is fietsen.reismee.nl

3 dagen Hanoi

In Hanoi heb ik mijn kampement opgeslagen aan de rand van het zijde-meer, vanwaar ik op de fiets de stad een beetje doorkruisd heb.

In totaal heb ik bijna 1500 km gefietst. Hetis een mooie route voor iemand die niet opziet tegen het pittig fietsen in de bergen. Ik heb genoten van de tocht en bedank iedereen voor de getoonde belangstelling. Van Hanoi was het nog bijna 30km fietsen naar het vliegveld, maar dat was geen probleem en de weg er naar toe was makkelijk te vinden. De hoes voor mijn fiets had ik op heenweg ook gebruikt en in een rolletje meegenomen op mijn tocht. Dus was ik op het vliegveld in een kwartiertje klaar met het verzendklaar maken van mijn fiets en het herverdelen van mijn bagage, zodat ik alleen mijn stuurtasje als handbagage in het vliegtuig had. De terugreisverliep verder volgens de planning en woensdagmorgen om tien over zeven stond ik weer op Schiphol.

Groetjes, nu vanuit Drunen, Herman

Reacties

Reacties

Leo

Hallo Herman,

Welkom thuis in het wat koudere Drunen. Het was leuk je te volgen.

Gr. leo

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!