hermanschagen is fietsen.reismee.nl

Hoixuan-Moc Chau 100 km

Nog steeds de kloof volgend, met mooie uitzichten, maar onderweg weer geen mogelijkheid om mijn rijst of noodel- menue te kunnen voortzetten, ben ik in Moc Chau aangekomen. Het ligt op de route van het rondje Noord Vietnam via Sapa, dus voor mij weer bekend terrein.

De streek waar ik door kwam stond helemaalin het teken van de bamboe-productie en de verwerking hiervan.In het begin was de weg spiegel glad, omdat het geregend had en er hoopshit opde weg lag, omdat deze op veel plaatsen kapot gereden was.

Dus toen ik in Moc Chau aankwam, was het hard nodig om mijn fiets en tassen een goede schoonmaak beurt te geven. Zelf had ik me in een riviertje al een beetje toonbaar gemaakt.

Morgen staat er een kort ritje op het programma. Wel wat klimmen en dalen, maar het is maar een km of 60/70. en dan nog 1 dag naar Hanoi.

Dus de laatste 2 dagen zijn 2 lambal-fietsdagen.

Groetjes weer, Herman

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!