hermanschagen is fietsen.reismee.nl

nieuwe fietsreis van Wenen naar Istanbul

hoi,

Over ongeveer een maand vertrek ik weer voor een fietstocht naar Turkye.

Met Rikie ben ik vorig jaar van Drunen naar Wenen gefietst. Ik pik het in Wenen weer op en ben van plan om eerst een stukje langs de Donau, dan via het noorden van Hongarije, daarna door het midden van Roemenie de Karpaten over naar de grens van Bulgarije, de Donau oversteken en schuin naar beneden richting de Zwarte Zee, dan langs de kust naar Turkije tot Istanbul. Dit zal waarschijnlijk, in grote lijn ,de route worden.

De route staat niet vast, maar ik probeer wel via de Transfägäräsanul-pas in Roemenie te gaan.(als deze pas dan al open is). Dit schijnt een spectaculaire doortocht door de Karpaten te zijn.

Ik heb nog een maand om alles een beetje voor te bereiden en om mijn fiets eens goed na te kijken, zodat ik onderweg niet in de problemen kom.

Mijn vaccinaties zijn al bijgewerkt, dus daar heb ik geen omkijken meer na.

Ik neem mijn tent en kookgerei mee, zodat ik onderweg van niemand afhankelijk hoef te zijn.

Mijn vertrek met de trein naar Wenenis gepland op 5 mei en ik vlieg 6 juni weer terug.

Gr. Herman

Reacties

Reacties

Peter Schagen

Ik zal je zeer zeker weer volgen via deze site. en wens je alvast veel voorberijdings plezier, ook een goede treinreis,en een e goede start in Wenen.

Groeten Peet

ine

we houden je in de gaten!
en wensen je een fantastische tocht!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!