hermanschagen is fietsen.reismee.nl

Carentum-Gyor-Bana 140 km

Weer prachtig weer en deze keer de wind in de rug, langs de Donau de Limes-route volgend. Bij Bratislava was het een eldorado voor skeeleraars. Dat was nog iets anders dan het halve-zolen lijntje bij ons.Een mooie tocht naar Gyor, wat een prachtig stadje is. De campings was 5 km voor Gyor, maar die was ik maar voorbij gereden. Na in Gyor de toerist uitgehangen te hebben, ben ik die 5 km weer teruggereden om tot de ontdekking te komen , dat die camping gesloten was, dus maar weer terug naar Gyor en doorgereden. Omdat er voorlopig geen campings meer waren, heb ik mijn tent bij iemand in de tuin opgezet. Mijn geluk was dat ze ook nog moesten eten. We verstonden mekaar niet, maar dat mocht mijn pret niet drukkken.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!