hermanschagen is fietsen.reismee.nl

Bana-Szentendre 140 km.

De dag begon goed, maar na 1 uur fietsen begon het regenen en het werd niet warmer dan 11 graden. Het was best wel een mooi gebied met wat heuveltjes , zelfs 7% zat er al tussen, maar tot de middag heb ik daar weinig van meegekregen. Dus over deze dag valt weinig te melden, buiten dat ik bij een nederlands echtpaar nu zit te internetten met de kofiie erbij, dat maakt de hele dag weer goed. Morgen zal ik Budapest bekijken en tegen de avond de stad uitfietsen richting oosten, hoe en waar naartoe weet ik nog niet. Jullie horen nog van me

Gr. Herman

Reacties

Reacties

Gerrit Pleijter

Hallo Herman,
Je kent mij niet maar ik heb vorig jaar van Budapest naar de Zwarte Zee (Roemenie) gefietst. Ga jij daar ook naar toe?

Hoe dank ook: veel fietsplezier!
Gerrit Pleijter

Nederlands echtpaar uit Hilvarenbeek

Herman, we waren blij jouw koffie te kunnen aanbieden. Jammer dat je de volgende dag alweer zo vroeg weg was. Heel veel reis en fiets plezier. Groetjes en wie weet komen we elkaar weer tegen.

Wil en Jeanne van Loon.

jacky

Hey herman,

Volg je weer!
Geniet ervan, doen wij dat in Drunen ook!

groetjes, jacky

Jeroen Melek en de kinderen

He Pa,

Alles gaat weer goed zo te horen!

Geniet ervan en we volgen je op de voet.

Groeten,

Jeroen, Melek, Kemal, Esra en Melisa

toon en dini

Goede morgen Herman.
zo aan de verslagen te lezen gaat alles goed.
Wat bij benieuwd is welk traject gaat volgen is het al bekend .Groetjes en een fijne fiets tocht toon en dini.

truus en nico

Herman,
Weer leuk om over je tocht te lezen. We hebben je verslagen tot nu toe gelezen. Voor zover we kunnen begrijpen kom je door mooie gebieden en mooie plaatsen. Ook al is je Hongaars niet al te best, kennelijk doet er dat niet toe. Je komt toch wel aan je natje en je droogje.
We wensen je een prima voortzetting.

Groeten van Truus en Nico

Janine

Hallo Herman,
Van Jeroen en Melek deze site doorgekregen. Leuk om je zo te volgen. Grote uitdaging wat je aan het doen bent, leuk! Vanavond hebben Jeoren en Melek hardgelopen en ben ik met Melisa en mijn gezinnetje ze op de fiets gevolgd. Echt goed bezig! Nou Herman goede reis en veel veilige kilometers. Groeten

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!