hermanschagen is fietsen.reismee.nl

di 10.5 Toalmas-Gyola 214 km.

1e dag weer 140 km. De temperatuur liep al op toto tegen de 30 graden. Het achterland van Hongarije is niet echt spectaculair, dus een beetje een saai rit. Ik ben in Vezsenij met een pontje de Tisza overgestoken. Mijn doel was de eerste dag Szarvash, omdat daar een camping zou zijn. Er was wel iets, maar dat was dicht. Toen maar ergens een zijweg ingeslagen en een veldje opgezocht om te kamperen.

wo. 11.5

wederom nog meer van hetzelfde wat landschap betreft, waarvan het laatste stuk over een weg, wel niet zo druk, maar ze rijden wel verrekes hard.Nu zit ik in de bieb op het internet, op het lidmaatschap van iemand in de straat, die heeft voor mij betaald, anders was er geen mogelijkheid. vandaag om 12 uur in Gyula aangekomen na 74 km. Vandaag blijf ik hier om een keer de was te kunnen doen en een beetje bij te komen. Morgen begint het hoofdstuk Roemenie

Iedereen bedankt voor de reacties en groetjes,

Herman.

foto,s zal niet lukken, omdat ik maar beperkte tijd heb. en verder is hier geen internet-cafe

Patrick en Jolanda

Hoi Pa,

Zo te lezen gaat alles voorspoedig en heb je de smaak weer te pakken. We zullen er zo meteen de atlas even bij pakken om al die onuitspreekbare plaatsnamen op te zoeken. Leuk dat je toch nog in Boedapest bent geweest. En een thermaal bad hoort door natuurlijk bij.

Hier gaat alles zijn gangetje. Suzanne heeft het erg naar haar zin gehad met het logeer partijtje met Melissa bij ons mam. Lieke is druk bezig met door het huis te tijgeren. Ze gaat al regelmatig op haar knietjes zitten maar weet vervolgens niet hoe ze moet gaan kruipen, dus als baby zijnde is er dan maar 1 oplossing: een enorme keel opzetten....;-)

Nou, geniet van de reis. En op naar Roemenië. We zijn benieuwd.

Groetjes,
Patrick, Jolanda en de kids