hermanschagen is fietsen.reismee.nl

vr. 13.5 Gyole-hunedoara 230 km 2 dagen

de eerste dag roemenie, was het eerst overwegend vlak, maar toch steeds wel licht stijgend, na 70 km begonnen de eerste klimmetjes, wat later klimmen werden. Het was er prachtig wat natuur betrefd. Na 130 km besloot ik dat het genoeg was voor die dag. Ik ben toen aanbeland bij een Roma-familie. Ik heb daar gegeten en geslapen in het gastenverblijf, mooi om te zien hoe die families samen wonen, met een echtpaar, oma, 3 kinderen en 5 kleinkinderen.

De volgende dag weer verder gegaan en nu zit ik hier in Hunedoara, na ongeveer 100 km. Eerst ben iik nog een pas overgegaan, dat ging me goed af en daarna de beloning, de afdaling. Tot dan toe een zeer rustige weg. . Zo meteen fiets ik nog een eindjheIk zit nu in een duister internet-cafe, met de fiets in een hok, vanwege diefstal. Ik ben afgeweken van de route die ik wilde nemen om die hoge pas te doen, maar ik kwam op die verbindingsweg, die ik lang zou moeten volgen en die was zo druk, dat ik de eerste de beste gelegenheid heb gepakt om af te slaan, dus nu steek ik meer naar het westen over richting de donau. Zo meteen fiets ik nog een eindje en zie wel waar ik stop.

Groetjes, Herman

Reacties

Reacties

peter en hanneke

He Herman,

Een wat late reactie over je eerste week maar wij zijn 14 dagen op vacantie geweest in renesse. Wij zijn net thius en heb je verslagen gelezen je hebt het weer Reuze naar je zin begrijp ik je bent in Gyor geweest en in Boedapest Dat zijn inderdaad mooie steden het achterland van Boedapest is inderdaad saai maar dat maakt Roemeniƫ dubbel en dwars goed wij wensen je een heel goede reis en blijven je volgen enne kijk uit

Peet

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!