hermanschagen is fietsen.reismee.nl

za 14/5 cinses-cerna lanici-bai 93km

Na de pauze in het internetcafe ben ik naar een stuwmeer ongeveer 10km verderop gereden,bleek later 15 km te zijn, Ik moest de volgende daf die afstand wel weer terug. Een camping direct aan het water. (kwam goed uit, want op de camping was geen douche) Wel een mooie locatie. ,s avonds zag ik op de kaart dat er nog een dun lijntje binnendoor stond om weer op de route te komen, dus ik zou niet eerst terug hoeven te rijden. Volgens de camping-baas was het 'no problem' op de fiets. Het was een heftig lijntje, want het was meer karrespoor, soms door de weilanden en steeds klimmmen en dalen, 15 procent deed ook mee. Soms lopen en duwen, maar wel met mooie uitzichten en ik hoefde niet terug. Na anderhalf uur had ik de harde weg weer bereikt. Na 93km had ik het voor die dag wel gezien. In het stadje waar ik doorheen moest had ik al voorraad ingeslagen om vrij te kunnen kamperen , zodat ik mijn potje kon koken.. Ik had een mooie plek gevonden in het ravijn waar ik doorheen fietste aan een riviertje. Dit is een prachtig gebied (behalve de honden, dat is een probleem)

Nu ben ik in Targu Jiu en vandaar ga ik naar het oosten om de rivbier Olt te bereiken. Ik heb er al weer 35km opzitten.

Het gaat goed, groetjes, Herman

Reacties

Reacties

ine

hoi Herman, je gaat snel hoor, je bent al over de helft?
doe het rustig aan....
wat heb je toch met honden elke keer?
mooi om je reisverslag te lezen.
tot de volgende
groetjes en fiets ze!!
mari ine

Lydi

Hoi Herman,zo te lezen heb je het weer erg naar je zin met wat makkelijke maar ook moeilijke weggetjes( paden) om te fietsen,maar dat zoek je ook het liefst op.Nog veel reisplezier en mooi weer.groetjes

Leo

Hallo Herman,

Wat een tempo. Wij slaan al je verslagen op zodat we ze in onze voorbereiding nog eens terug kunnen lezen.

Fiets ze en geniet ze.

Groeten, Peti en Leo

Rikie

Hoi Herman,

Het fietsen gaat je weer goed af. Hier op het thuisfront

gaat het allemaal goed. Ik ga regelmatig fietsen. Vorige

week is het mooi en droog weer geweest. Afgelopen

zaterdagavond hebben we een paar flinke regenbuien

gehad dat was hard nodig, alleen al voor het stof. Nu is

het wisselvallig en ongeveer 16 graden, maar vanaf

woensdag wordt het zonniger en warmer,dus prima weer

om met me zussen te gaan fietsen. We hebben er zin.

Noch een fijne fietsvakantie en tot ziens.


Groetjes, Rikie

Rikie

Veel plezier met je fietsweekend, en hou je zussen n toom. Doe ze groeten van mij

Lenny en Piet

Wat leuk dat er altijd wel een grasveldje voor je is dan weer in de tuin of bij de roma en zelfs een veldje met een winkeltje er bij. Je boft toch maar. Leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt. Nog vele leuke fietsdagen toegewenst. Lenny en Piet

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!