hermanschagen is fietsen.reismee.nl

ma 16 mei Negreni-Dagrassani 90 km

Vandaag via de laatste uitlopers van de Karpaten de rivier Olt bereikt. Vandaag weer slechte weg, maar weinig last van honden. Deze keer meer fietsvriendelijke honden. Ik heb een hotelletje gevonden in het centrum. Leuk stadje. Afgelopen nacht nog een onweer gehad, maar mijn tentje stond zijn mannnetje. Ondanks de trui en een polo-shirt, die ik op de tent had lagen liggen. Ik ben de hele dag bezig geweest om ze op de fiets te drogen. Toen ze halfdroog waren heb ik ze maar aangedaan, zodat dat sneller zou gaan. Mijn tent heb ik onderweg op een grasveldje even uitgelegd, zodat die nu ook droog is. In het hotel heb ik alles weer gewassen, zodat we er weer helemaal klaar voor zijn. Onderweg nog een stel roma-zigneuers tegengekomen met paard en wagen met hun hele hebben en houden erop. Toen ik een foto nam moesten ze natuurlijk geld hebben,maar ik heb ze in het hollans uitgelegd dat ze de rambam konden krijgen.

Ik zal de Olt volgen tot aan de Donau en dan misschien even de Donau om daarna door te steken naar De Zwart Zee in Bulgarije.

Gr. Herman

Reacties

Reacties

Anke en Ronnie

Hoi Pa hoe is het daar in verweggiestan?
Zo uit de verhalen te lezen zit het allemaal wel goed!
Volgens mij heb je nu de helft er al weer opzitten.
Hopelijk heb je meer geluk dan met de banden van je race fiets. Anders komt het schema alsnog in gevaar geloof ik :-)
Hier eindelijk weer eens een paar weken vrij, dus kunnen we vlijtig in de woestijn aan het werk.
Maar er komt langzaam maar zeker schot in.
Veel succes op de laatste helft van de trip, en we blijven de verhalen volgen.
Groetjes Anke en Ronnie

Toon Groot

Leuk wat van je lezen, wat je daar allemaal beleeft, wij gaan ondertussen ook door met fietsen, en dan merken we toch wel als het weer eens stevig waait dat we je missen. nog een goede reis en tot zo

de groeten van ons allemaal
Fietsclub "Van Herpt"

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!