hermanschagen is fietsen.reismee.nl

di 24/5 Obzor-Pomorie 61km

via een flinke klim en dito afdaling aangekomen in Nesebar. Het eiland was leuk, maar, hoewel het nog geen hoog-seizoen is, is het nu al een toeristenkluwen en ook het ene mega-resort na het andere . Verder veel resorts in alle stadia van afbouw, maar die waarschinlijk nooit afgebouwd zullen worden. De weg van Nesebar was druk, misschien dat er daarom niet gefietst mag worden, maar ik wist ook niet hoe ik anders in Pomorie moest komen.

Pomorie was nog meer van hetzelfde, maar ik wilde hier overnachten, zodat ik morgenvroeg in Burgas aankom, zodat ik de hele dag de tijd hebom in Burgas rond te kijken. Tegen de avond vertrek ik dan weer verder naar het zuiden.

Even buiten Pomori heb ik een 'camping' gevonden, wat ook weer geen camping is, want er is geen plaats voor een tent, maar ik kan in een huisje slapen voor 8 lev. De achterkant van de 'camping' grenst recht aan zee, met een mooi uitzicht.

Morgen dus Burgas,

Gr. Herman

Reacties

Reacties

Peter en Hanneke

He Herman Ik was je even kwijt maar ik dacht wl dat je niet te veel internet cafee,s tegen zou komen. Als ik dat zo lees is er in Bulgarije wel veel veranderd. want toen ik de laatste keer in Burgos was er bija geen weg en was hij er wel dan kon het gebeuren dat de weg "weg was" maar dat is alweer 40 jaar geleden ,hahaha. maar geniet er maar van je hebt mooi weer denk ik en je zit goed op schema niet? Maar voor het weer had je niet weg hoeven te gaan want hier is het ook zeer goed. Herman we spreken elkaar weer, groeten en kijk uit Groet Peter

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!