hermanschagen is fietsen.reismee.nl

Primorsko-Malkö Tarnovo 110 km

Het was een zeer mooie tocht door een door Bulgarije vergeten u?thoek. Ik heb het gebied kr?s-kras doorkru?st door een heel mmi geb?ed met pitt?ge lange en steile hellingen en zeer slechte wegen. Hier heeft de tijd dus wel 40 jaar stil gestaan, want toen ?k een weggetje aan het volgen wasdat wel op kaart stond, h?eld het ineens op.Volgens de kaart zou ik weer op een andere weg u?t moeten komen. Dit gebeurt natuurlijk altijd ?n een dal. Toen ben ?k maar weer terug omhoog gereden tot bij een splits?ng. Omdat daar amper verkeer langs kwam duurde het toch wel een kwartier voor er een auto aankwam. kwam achteraf goed u?t, want zo had ik mijn rust ook weer te pakken. Gelukkig hoefde ik niet 20 km terug, zoals me eerst probeerden wijs te maken, maar kon ik via een ander weggetje weer op de normale weg uitkomen.Het was de moe?te waard op dat gebied te doorkruisen,maar ik vond het niet erg dat na 110 km Malko Tarnovo in zicht kwam. Dit is een grensstadje met Turkye waar amper verkeer overheen komt.

Hier heb ?k hotelletje voor 6,50 euro gevonden. Morgen weer verder Turkye ?n.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!