hermanschagen is fietsen.reismee.nl

gökçell-istanbul 95 km woensdag 1-6

in gökçell werd ik wakker gemaakt, want de vrouw, die in het huisje woonde waar ik mijn tentje had staan, had nog wat eten en drinken gemaakt, dus in het bijzijn van de hele familie, bij het licht van een zaklamp, had ik toen nog een late maaltijd, dit kon ik natuurlijk niet weigeren, ook al had ik die avond al gegeten. de volgende morgen ben ik overgestoken van gökçell naar de zee van marmaris, waar toen ik daar aankwam bij het haventje vissers bezig waren hun netten te inspecteren. ze vroegen of ik even had, dan zouden ze wat vis voor me klaarmaken. dat was niet aan dovemansoren gezegd. Daarna door het drukke verkeer naar istanbul, waar ik gisteren aankwam. hier nog een paar dagen rondkijken en dan slaap ik maandag-avond weer in mijn eigen bedje.

Groetjes, Herman

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!