hermanschagen is fietsen.reismee.nl

istanbul-tuzla 45 km en overtocht van bosporus

gisteren ben ik in tuzla gearriveerd ik ben met een snelle ferry-boot de bosporus overgestoken naar bostanci, daarna nog ongeveer 40 km fietsen nu logeer ik bij een broer van melek op een legerbasis dat is een kleine stad op zich zelf alles wat je nodig heb is hier ik ben nu 16 km van het vliegveld, dus ik kan hier mooi mijn spullen in orde maken voor de terugtocht deze kant van de bosporus is een stuk rustiger om te fietsen, je kan via een groene zone langs de kust lekker relaxed fietsen. dus het was een mooie uitdrijf-tocht. mijn vlucht heb ik al bevestigd, dus maandagmiddag sta ik weer in nederland.

groetjes en bedankt voor de belangstelling

herman

Reacties

Reacties

Patrick

Hoi Herman,

het zit er dus weer op. Zo te lezen heb je het erg naar je zin gehad.
Wij zijn hier ook alles aan het pakken, want morgen gaan wij op vakantie.

Groetjes en een fijne terugreis,
Patrick, Jolanda en de kids

Peter en Hanneke Schagen

He herman,

Je hebt het weer geflikt!

Ik ben benieuwd naar je verhalen en wens je een goede vlucht naar huis.

Groet Peter en Hanneke

Leo

Goede terugreis en we komen snel een langs om bij te praten.

Gr. Leo

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!