hermanschagen is fietsen.reismee.nl

udon thani-NongKhai 62 km

Hoi,

eerst de reacties: in het vliegtuig naar Signapore zat veel 'werkvolk', maar Hans heb ik niet gezien.

De warmte is hier kaai droog, zeker met dat windje erbij. Het is even wennen, maar met op zijn tijd een pauze in de schaduw is het wel te doen.

De eerste fietsdag zit erop. Ik had nog wat zware benen, waarschijnlijk van de vliegreis, maar morgen al het wel beter gaan. Ondertussen knalt het er hier op los van het vuurwerk, de ramen trillen ervan.

Ik had er voor gekozen om over de hoofdweg naar Nong Khai te rijden, omdat ik anders 2 dagen onderweg was.(vorige keer met Riek hebben we dat wel gedaan, maar dan de ander kant uit) Het was niet zo druk als ik verwacht had, dus dat viel mee.Verder was het een vlakke etappe. Het was wel heet, maar door de tegenwind kreeg ik toch wat verkoeling. Een spiegeltje op de fiets is wel makkelijk, maar dan moet die, met linksrijdend verkeer wel aan de rechtse kant zetten, kwam ik achter. Maar morgen in Laos is dat weer opgelost (daar rijden ze weer rechts) Het is hier een feestdag (vandaar dat vuurwerk). Het is daaarom ook druk in de stad. Mijn guesthouse ligt vlak aan de promenade van de Mekong. Dus een mooie plek om even op te lopen.

Morgen weer een rustige fietsdag naar Vientiane in Laos. Je kan tegenwoordig fietsend de grens over. Vorige keer moesten we nog met de fietsen in de bus de grens passeren, maar dat is nu veranderd.

Verder is hier weinig te melden, het is allemaal nog niet zo spannend.

Groetjes en tot de volgende keer in Laos,

Herman

,

Reacties

Reacties

sjef van herpt

klinkt als een rondje Kampina op zondagochtend. maar dan midden in de zomer....

Ronnie

Hoi Pa, goed te horen dat het uiteindelijk allemaal goed is gegaan met de heenreis.
Veel plezier!
groeten Anke en Ronnie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!