hermanschagen is fietsen.reismee.nl

Phonemy-Vang Vieng 90 km

Dit keer wat heuvelig, met als hoogste punt 350 meter, dus goed te doen, In het begin een keer moeten schuilen voor een fikse regenbui, maar de temperatuur heeft de 30 graden niet gehaald, maar door de dreigende regen, werd het wel zweterig. De weg was vroeger goed, maar nu zijn ze hele stukken aan het renoveren, dus vandaag veel stuiteren en stof happen. Er wordt hier veel bos gekapt en afgebrand, hoewel je op sommige plaatsen wel herbebossing ziet. Vang Vieng is een puur toeristen dorp, ze komen hier voor de rivier, je kunt er tubben (met een autoband de rivier afdrijven) kanoen, fietsen en brommers huren, om de omgeving te bekijken, Dus er is een hoop te doen.Het is hier ook best mooi. Morgen ga ik weer verder naar het noorden en na ongeveer 100 km buig ik af naar Phonsavan in het oosten. Daar zal ik 3 of 4 dagen over doen en dan meld ik me weer. Ik nhoop dat de temperatuur zo blijft, want dat is toch een beetje aangenamer.

Dus tot over een paar dagen.

Groetjes, Herman

Reacties

Reacties

Peter en Hanneke

Hoi Herman, leuk te lezen dat je het goed naar je zin hebt maar echt spannend is het nog niet wel? Ik lees het verder wel een goede rijs verder

Groet Peter

Jeroen Melek en de kids

Hoi Pa,

Goed om te horen dat de reis en de start van je tour goed verlopen is. Veel succes komende dagen en we horen weer snel van je. Schroom niet om je airco even aan te zetten als het te warm wordt.!

groetjes,

Jeroen

Melisa

Hoi Opa,

Vandaag ben ik naar zwemles geweest met Oma.
De juffrouw zei dat ik het heel goed deed.
Dus ik ben heel trots.

groetjes,

Melisa

Leo

Hallo Herman,

Het gaat je goed af zo te lezen en je voelt je er weer thuis. Herkenbare dingen in de tekst en op de foto's. Leuk weer een s te lezen.

Maak er wat van!!

Groeten leo

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!