hermanschagen is fietsen.reismee.nl

vang vieng- phoukoun 104 km

De weg was hier goed, het was een mooie tocht. Er wordt hier druk gefietst door allerlij nationaliteiten.

Het gaat hier steed verder omhoog tot in Phoukoun, van 400 meter naar 1400 meter.In het begin een pittige klimen toen dalend en steigend. Na 60km kwam ik een nieuw-zeelands stel tegen, waar ik eigenlijk te lang ben blijven hangen., ze hadden wat problemen met de fiets, maar ze hadden er al 1600km op zitten.

Het venijn van deze dag zat hem in de staart, want om in Phoukoun te komen stond me nog een lange klim te wachte, waar ik meer dan 2 uur over deed. Het was steeds redelijk steil omhoog. Mar het was er wel prachtig met mooie vergezichten.Toen ik aan kwam was ik dan ook redelijk uitgeteld

Morgen gaan we weer verder naar het oosten.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!