hermanschagen is fietsen.reismee.nl

Muang kham- Nam Neua 87 km

Het begon gelijk met een klim van een goede 600 meter naar 1200 meter, daarna alleen klimmen, dalen, klimmen, dalen, draaien, met prachtige uitzichten, dat alles tussen de 1000 meter en 1450 meter. Wel heftig fietsen. Goed, dat ik met een goed ontbijt heb kunnen beginnen, want onderweg waren er alleen koekjes en warme pepsi te krijgen.

Tenslotte, na een spectaculaire afdaling naar 500 meter, voor mijn overnachtingsplaats, waar ik vlak voor een onweersbui aankwam. Onderweg werd je bekeken of je van een andere planeet kwam.

Op mijn slaapplaats was geen electriciteit ern wassen deed je bij een ton.

In de avond werd er een aggregaat gestart, dat bleef draaien tot 22.30 uur. Dus toen ging het licht uit. Er was ook niet de mogelijkheid om eerder het licht uit de doen, want waar ik sliep,

was geen schakelaar. Alles werd geregeld vanaf het aggregaat.

Morgen weer een zware dag.

Groetjes, Herman

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!