hermanschagen is fietsen.reismee.nl

Nam Neun-Xam Neua 100 km HEFTIG gem 11,8 km per uur

Dus nu zonder ontbijt(dat was er niet te krijgen), maar wel een zak vol met koekjes en de noodrantsoenen, die ik altijd bij me heb voor zulke gelegenheden, van 500 meter gelijk naar 1200 meter. Weer een spectaculaire rit, die volgens zeggen over 6 passen zou gaan.Ik was al gauw de tel kwijt. Soms was de verleiding groot om ergens een pick-up te cherteren, om meverder te brengen. (blij, dat ik dat niet gedaan heb )

Na ongeveer 60 km was er het eerste eettentje, waar ik aan mijn noodle-soup kon beginnen.Dat gaf de burger weer moed en toen wist ik dat ik de verdere 40km ook wel zou halen.Achteraf, de 2 mooiste ritten van de tocht tot nu toe, gisteren en vandaag. Maar ik was wel gesloopt.

Wat was ik blij, dat ik in het dal Xam Neua zag liggen. Morgen een dag voor groot onderhoud, dat is wel nodig.Dan nog een dag fietsen naar de grens.

Groetjes, Herman

Reacties

Reacties

Leo

Leuk om te lezen, maar ik zie wel daar gaan wij niet meer aan beginnen. We zijn destijds nog op weg geweest naar de vlakte der kruiken, maar omgedraaid omdat we bang waren het niet te halen.

Maak er wat van.

Gr. :Leo

lydi

Hoi Herman,Het is weer een mooie reis zo te lezen. Je hebt nu wel het spectaculaire wat je wilde.
groetjes en nog veel plezier!!!
Lydi

Ronnie

Hee pa, ik zie dat je het goed naar je zin hebt !
Hoop dat je nog een paar mooie, minder zware
Dagen hebt. Maar hoort zich in iedergeval aan dat er
Veel moois te zien is, dus we zijn benieuwd naar de foto's!
Gr. Anke en Ronnie

Truus en Nico

Hoi Herman,

Zo te lezen heb je weer enkele prachtige en pittige ritten achter de rug. Vind je het nu duidelijk anders dan de voorgaande keer?
Het zorgen voor de "inwendige mens" is af en toe ook een soort "hap-snap-beleid". Maar je bent wel wat gewend en je hebt ook altijd wel wat achter de hand.
Vanuit Loon weer alle goeds en mooie tochten toegewenst.

Groetjes,

Truus en Nico

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!