hermanschagen is fietsen.reismee.nl

nieuwe fietsreis in Azië

hoi,

Over 2 weken vertrek ik weer voor een fietstocht in Azie.

5 maart vlieg ik van Schiphol, via Signapore, Bangkok, naar Udon Thani. Dat is ongeveer 60km van de grens met Laos, net onder Vientienne, dus tamelijk in het noorden van Thailand.

Van Udon Thani, fiets ik via Vientienne, Vang vieng, Phonsavan (vlakte der kruiken) naar het oosten van Laos. Hier ga ik in Ban na Mang de grens over naar Vietnam en vandaar naar Hanoi.

Op 27 maart vlieg ik van Hanoi, via Signapore weer naar Schiphol, waar ik dan de 28e weer aan kom.

Ik had goed gegokt om pas in maart te gaan, dit i.v.m. eventueel natuur ijs.Dus ik heb 2 weken optimaal kunnen genieten van het schaatsen en nu heb ik nog 2 weken over om mijn fiets na te kijken en mijn spulletjes in orde te maken. De inentingen had ik voor de ijs-periode al bijgewerkt en mijn visum voor Vietnam heb ik hier al geregeld bij de ambassade in Den Haag.Het visum voor Laos kan ik aan de grens krijgen. Dus naar die dingen heb ik geen omkijken meer. Mijn fiets heb ik nog eens een keer op een goede weegschaal gezet en het bleek dat die met zijn 18kg toch nog zwaarder was als ik altijd gedacht had.Dus ik kan nog 12kg aan bagage meenemen, buiten mijn handbagage, dus dat moet lukken.

Het vliegveld van Udon Thani ligt tamelijk kort bij de stad. Ik kom om 15.10uur aan, dus normaal gesproken moet ik voor het donker wordt wel eenslaapplek gevonden hebben.

Groetjes, vanuit een miezerig Drunen.

Herman

Reacties

Reacties

sjef van herpt

beste herman,

je kent het wel van dat gras voor de voeten en zo.... wij gaan je zeker volgen. al is het maar voor de voorpret.

Leo

Hallo herman,

Nog enkele dagen. Ik wens je een goede en behouden reis en zal je zeker volgen.

Gr. Leo

Peter Schagen

een goede vlucht toegewenst en ik zal je zeker volgen

Groet, Peter

mari ine

hoi Herman,
hopelijk heb je een goede vlucht gehad.
dan kan nu je echte reis beginnen.
goede reis en geniet er weer van...
we volgen je en lezen je reisverhalen met veel plezier.
groetjes
Mari en Ine

Patrick Schmetz en Jolanda

Hoi Pa,
Hopelijk jeb een goede vlucht gehad en zijn de overstappen goed gegaan. Misschien heb je Hans (van Lizette) ook nog gezien in het vliegtuig. Hij vloog gisteren ook naar Singapore voor zijn werk :). In ieder geval kun je je reis nu beginnen. Veel plezier!

Groetjes,
Patrick en Jolanda en de kids.

Truus en Nico

Hoi Herman,

Goed om te lezen dat je een goede reis hebt gehad.
We wensen je weer een voortvarende, behoudende en afwisselende fietsreis toe. We lezen graag de verhalen die je onderweg beleeft.
Heel veel plezier met je fietstocht!

Groetjes,
Truus en Nico

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!